HİSSƏCİK FİLTERİN LƏĞVİ (DİZEL)
BMW avtomobillərində EGR (egzoz qazlarının təkrar dövriyyəsi sistemi) və DPF (hissəcik filtri) sistemlərinin silinməsi — xüsusilə dizel modellərin sahibləri arasında geniş yayılmış praktikadır. Bu sistemlər ekoloji normalara cavab vermək üçün nəzərdə tutulsa da, onların silinməsinin bir sıra müsbət texniki səbəbləri var, xüsusən də sərt ekoloji nəzarətin olmadığı ölkələrdə.
BMW-də EGR / DPF sistemlərinin silinməsinin əsas müsbət səbəbləri:
1. Mühərrikin etibarlılığının artırılması
EGR və DPF mürəkkəb və tez-tez nasazlıq verən sistemlərdir.
Çirkli EGR bu hallara səbəb ola bilər:
- gücün azalması
- mühərrikin qeyri-sabit işləməsi
- giriş kollektorunun və klapanların çirklənməsi DPF tutulduqda:
- tez-tez regenerasiya prosesi baş verir
- yanacaq sərfi artır
- mühərrik fövqəladə rejimə keçir (Check Engine, “limp mode”)
2. Turbinin yüklənməsinin azalması
EGR sistemi isti qazları girişə qaytarır — bu da turbin və giriş sisteminə əlavə istilik və çirklənmə gətirir.
EGR silindikdən sonra — hava daha təmiz və sərin olur → az çöküntü → turbin daha uzunömürlü olur.
3. Təmir xərclərinə qənaət
EGR əvəzlənməsi təxminən 300–800 AZN, DPF isə 500–1500 AZN arası başa gələ bilər.
Bir çox sürücülər bu sistemləri tamamilə silməyi və proqramla bloklamanı üstün tutur.
4. Mühərrikin sabit işləməsi və güc artımı
DPF və EGR məhdudiyyətləri olmadan:
- mühərrikin cavab vermə sürəti artır
- aşağı və orta dövrlərdə daha sabit çəkmə
- turboya gecikmə azalır
- çip tüninqdən sonra güc bir qədər arta bilər
5. Yanacaq sərfinin azalması
DPF-in regenerasiyası üçün əlavə yanacaq sərf olunur.
Silinmədən sonra orta hesabla 100 km-ə 1 > 2 litr yanacağa qənaət edilir.
6. Giriş sistemində az çöküntü
EGR və DPF olmadıqda:
Klapanlarda az naqar giriş kollektorunun tez-tez təmizlənməsinə ehtiyac olmur.