BENZİN TƏYZİQİNİN ÖLÇMƏSİ

10 azn


Yanacaq relsində (reykasında) təzyiqin manometr vasitəsilə yoxlanması mühərrikin yanacaq sisteminin düzgün işləyib-işləmədiyini müəyyənləşdirmək üçün vacib diaqnostika üsuludur.


Yanacaq reykasında təzyiqin yoxlanması nə üçün lazımdır:

1. Mühərrikin işə düşməsindəki problemlərin diaqnostikası

  • Əgər mühərrik çətinliklə fırlanır, lakin işə düşmürsə, səbəb yanacaq təzyiqinin zəif olması ola bilər.
  • Aşağı təzyiq nəticəsində inyektorlar yanacağı düzgün çiləyə bilmir.

2. Benzin nasosunun işini yoxlamaq

  • Manometr göstərir ki, nasos hansı təzyiqi yaradır — bu, nasosun düzgün işlədiyini müəyyən etməyə kömək edir.
  • Açar söndürüldükdən sonra təzyiqin tez düşməsi sistemdə sızma (məsələn, təzyiq tənzimləyicisi və ya inyektor sızması) olduğunu göstərə bilər.

3. Yanacaq filtrinin vəziyyətini qiymətləndirmək

  • Tıxanmış filtr yanacağın axınına maneə yaradır, nəticədə təzyiq aşağı olur.

4. Təzyiq tənzimləyicisinin yoxlanması

  • Əgər təzyiq qeyri-sabitdirsə və ya normadan kənardadırsa, bu, təzyiq tənzimləyicisinin nasaz olduğunu göstərə bilər.

5. “Təxmin” əvəzinə dəqiq diaqnostika

  • Şamlar, sensorlar və ya nasosla bağlı problemin olub-olmadığını təxmin etməkdənsə, yanacaq verilişi ilə bağlı problemin olub olmadığını dəqiq müəyyən etmək olar.


Manometr nə göstərir:

  • Cari təzyiqi (bar və ya kPa ilə ölçülür).
  • Təzyiqin davamlılığını — açar söndürüldükdən sonra təzyiqin saxlanılıb-saxlanılmadığını.
  • İşləyən mühərrikdə təzyiqin sabitliyini.


Relsdə normal təzyiq neçə olmalıdır?

Bu avtomobilin markası və mühərrik növündən asılıdır:

  • Adətən 3,5 bar - 5 bar arası (atmosferik benzin mühərriklər üçün).
  • Turbo və ya GDI sistemlərində bu göstərici Aşağı təzyiqli yanacaq nasosu (LPFP) – yanacağı bakdan nasoslayır (təxminən 5–6 bar), Yüksək təzyiqli yanacaq nasosu (HPFP) – birbaşa püskürtmə üçün təzyiqi 200+ bar-a qədər artırır və onu ancaq kompyuter diaqnostikası ilə "Live Data" rejimində yoxlamaq olur.