HAVA KOLLEKTORUN TƏYZİQİNİN ÖLÇMƏSİ

10 azn


Avtomobilin sorma kollektorundakı təzyiqin ölçülməsi mühərrikin düzgün işləməsi və texniki vəziyyətinin diaqnostikası üçün vacibdir. Bu təzyiq, mühərrikin yükü və hava-yanacaq qarışığının keyfiyyəti ilə birbaşa əlaqəlidir.


Sorma kollektorundakı təzyiqin ölçülməsi nə üçün lazımdır:

Hava-yandırıcı qarışığının düzgün hesablanması üçün


ECU (Elektron idarəetmə bloku) bu təzyiqi əsas götürərək müəyyən edir:


    • silindrlərə nə qədər hava daxil olur
    • nə qədər yanacaq püskürdülməlidir
    • Bu, yanacaq sərfiyyatı, mühərrikin gücü və ekoloji normativlər üçün çox vacibdir.


Mühərrik nasazlıqlarının aşkarlanması üçün
Anormal təzyiq göstəriciləri aşağıdakı problemləri göstərə bilər:


    • hava sızması (hermetiklik pozulması)
    • tıxanmış qaz klapanı və ya hava filtri
    • klapanların və ya zamanlama mexanizminin nasazlığı
    • EGR sisteminin səhv işi


Turbodoldurma sisteminin yoxlanması üçün (turbo mühərriklərdə)
Təzyiqi ölçməklə müəyyən olunur:


    • turbin düzgün təzyiq yaradırmı
    • artıq təzyiq və ya hava sızması varmı


Kompressiya itkisini aşkar etmək üçün


Əgər mühərrik boşda işləyərkən təzyiq normadan yüksəkdirsə, bu aşağı kompressiyanı göstərə bilər.


MAP sensorunun işlək vəziyyətdə olub-olmadığını yoxlamaq üçün
Sensorun düzgün işləməməsi:


    • mühərrikin qeyri-sabit işləməsinə
    • yanacağın artıq sərf olunmasına
    • detonasiyaya səbəb ola bilər.


Normal göstəricilər:

  • Boş gedişdə: 20–40 kPa (mühərrikin həcminə və tipinə görə)
  • Qaz pedalı tam basıldıqda: atmosfer təzyiqinə yaxınlaşır (95–100 kPa)
  • Turbo mühərriklərdə: 100 kPa-dan yuxarı ola bilər (artıq təzyiq – "boost")