HAVA KOLLEKTORUN TƏYZİQİNİN ÖLÇMƏSİ
Avtomobilin sorma kollektorundakı təzyiqin ölçülməsi mühərrikin düzgün işləməsi və texniki vəziyyətinin diaqnostikası üçün vacibdir. Bu təzyiq, mühərrikin yükü və hava-yanacaq qarışığının keyfiyyəti ilə birbaşa əlaqəlidir.
Sorma kollektorundakı təzyiqin ölçülməsi nə üçün lazımdır:
Hava-yandırıcı qarışığının düzgün hesablanması üçün
ECU (Elektron idarəetmə bloku) bu təzyiqi əsas götürərək müəyyən edir:
- silindrlərə nə qədər hava daxil olur
- nə qədər yanacaq püskürdülməlidir
- Bu, yanacaq sərfiyyatı, mühərrikin gücü və ekoloji normativlər üçün çox vacibdir.
Mühərrik nasazlıqlarının aşkarlanması üçün
Anormal təzyiq göstəriciləri aşağıdakı problemləri göstərə bilər:
- hava sızması (hermetiklik pozulması)
- tıxanmış qaz klapanı və ya hava filtri
- klapanların və ya zamanlama mexanizminin nasazlığı
- EGR sisteminin səhv işi
Turbodoldurma sisteminin yoxlanması üçün (turbo mühərriklərdə)
Təzyiqi ölçməklə müəyyən olunur:
- turbin düzgün təzyiq yaradırmı
- artıq təzyiq və ya hava sızması varmı
Kompressiya itkisini aşkar etmək üçün
Əgər mühərrik boşda işləyərkən təzyiq normadan yüksəkdirsə, bu aşağı kompressiyanı göstərə bilər.
MAP sensorunun işlək vəziyyətdə olub-olmadığını yoxlamaq üçün
Sensorun düzgün işləməməsi:
- mühərrikin qeyri-sabit işləməsinə
- yanacağın artıq sərf olunmasına
- detonasiyaya səbəb ola bilər.
Normal göstəricilər:
- Boş gedişdə: 20–40 kPa (mühərrikin həcminə və tipinə görə)
- Qaz pedalı tam basıldıqda: atmosfer təzyiqinə yaxınlaşır (95–100 kPa)
- Turbo mühərriklərdə: 100 kPa-dan yuxarı ola bilər (artıq təzyiq – "boost")