ADBLUE / SCR LƏĞVİ (DİZEL)

350 azn - dən


BMW avtomobillərində AdBlue / SCR (Selektiv Katalitik Reduksiya) sisteminin söndürülməsi — zərərli tullantıların azaldılması sisteminə müdaxilədir və bu, texniki və ya istismar səbəblərinə görə həyata keçirilir. Aşağıda bu əməliyyatın nəyə görə edildiyi, üstünlükləri, eləcə də hansı hallarda həqiqətən lazım olduğu izah olunub.


BMW-də AdBlue / SCR sistemi niyə söndürülür:

1. Səhvlərin və fövqəladə rejimin qarşısını almaq üçün

  • SCR sistemində nasazlıq olduqda (NOx sensoru, AdBlue nasosu, qızdırıcı, idarəetmə bloku) mühərrik fövqəladə rejimə keçir: güc azalır, müəyyən müddətdən sonra mühərrik ümumiyyətlə işə düşmür.
  • Söndürmə bu rejimin və bloklanmanın qarşısını almağa kömək edir.

2. Xidmət xərclərini azaltmaq üçün

  • AdBlue sistemi müntəzəm karbamid doldurulması tələb edir.
  • SCR komponentlərinin təmiri 500–1500+ manat ola bilər.
  • Söndürmə nəticəsində xidmət və yanacaq xərcləri aradan qalxır.

3. Avropadan kənarda istifadə üçün

  • Bəzi ölkələrdə (məsələn, Avropa İttifaqından kənarda) Euro 5/6 ekoloji normaları məcburi deyil.
  • Bu sistem istifadədə vacib deyil → söndürülməsi məqsədəuyğundur.

4. Paneldəki daimi səhvləri aradan qaldırmaq üçün

  • AdBlue, NOx və ya qaz çıxışı sensorları ilə bağlı daimi səhvlər sürücünü narahat edə bilər — sistem mühərrik işinə təsir etməsə belə.


Nəticə:

BMW-də AdBlue / SCR sistemi aşağıdakı hallarda söndürülür:

  • Sistem xarab olub və təmiri çox bahadır.
  • Avtomobil Avropa xaricində istifadə olunur və ekologiya normaları aktual deyil.
  • Sürücü daha az risk, xərclər və səhvlər istədikdə.